Odpowiedzi na najczęstsze pytania dłużników
Firma ADVISERS może kontaktować się z Tobą w imieniu Wierzyciela tj osoby lub instytucji, która zleciła prowadzenie działań windykacyjnych, np. w imieniu banku, firmy leasingowej, instytucji, do której Twoje zobowiązania zostały sprzedane np. fundusz sekurytyzacyjnego.
W przypadku, gdy Klient nie wywiązuje się z warunków umowy, Wierzyciel ma prawo przekazać obsługę sprawy firmie windykacyjnej lub kancelarii prawnej lub dokonać sprzedaży wierzytelności.
Każdorazowo potwierdzamy tożsamość rozmówcy. Zależy nam aby, aby sprawę zadłużenia omawiać z właściwą osobą. Ochrona danych osobowych jest dla nas bardzo ważna.
ADVISERS działa zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk Windykacyjnych oraz procedurami skutecznej windykacji. Utrzymanie stałego kontaktu jest niezwykle ważne dla zachowania dobrej współpracy. Dzięki temu masz wpływ na przebieg obsługi swojej sprawy i jesteś informowany na bieżąco o podejmowaniu kolejnych działań. Podczas każdej rozmowy pomagamy znaleźć najlepsze wyjście z Twojej obecnej sytuacji.
Możesz się z nami skontaktować telefonicznie, mailowo bądź listownie. Wszystkie kanały kontaktu z ADVISERS znajdują się w zakładce KONTAKT.
Wysokość rat jest uzależniona od etapu obsługi sprawy, od wysokości zadłużenia oraz Twoich możliwości finansowych. W celu ustalenia najkorzystniejszej formy spłaty prosimy o kontakt telefoniczny z firmą ADVISERS. W zależności od stopnia zaawansowania sprawy zaproponujemy warunki spłaty telefonicznie lub uzgodnimy dogodny termin spotkania.
Tak. Podpisaną umowę należy odesłać w załączonej kopercie zwrotnej w wyznaczonym terminie. Jest to podstawowy dokument potwierdzający kontynuowanie obsługi sprawy na drodze polubownej.
W każdej chwili możesz zamknąć sprawę, spłacając całość zadłużenia. W tym celu skontaktuj się telefonicznie z pracownikiem ADVISERS, aby uzyskać informację o dokładnej kwocie pozostałej do spłaty.
Jesteś członkiem najbliższej rodziny zmarłego, więc znajdujesz się w kręgu spadkobierców ustawowych. Zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego (art. 922 § 1 i następne), zarówno prawa, jak i obowiązki majątkowe zmarłego (w tym również zobowiązania finansowe) przechodzą z chwilą jego śmierci na spadkobierców.
Tak, w przypadku braku terminowych spłat naliczane są odsetki umowne za opóźnienie w spłacie zadłużenia (potocznie zwane "odsetkami karnymi").
Umorzenie egzekucji komorniczej nie oznacza umorzenia długu. Po umorzeniu egzekucji wierzyciel może ponownie skierować sprawę do komornika. W tym czasie zadłużenie może wzrastać z tytułu naliczania odsetek umownych. Dlatego nie zwlekaj - skontaktuj się z pracownikiem ADVISERS i uzgodnij dogodny harmonogram spłaty.
Brak odbioru korespondencji nie powoduje przerwania procesu dochodzenia roszczeń, działa jedynie na Twoją niekorzyść. Nie odbierając korespondencji świadomie unikasz informacji o bieżącym etapie sprawy, rezygnujesz z możliwości wcześniejszego, polubownego zakończenia sprawy czy skorzystania ze środków odwoławczych.
W takiej sytuacji najlepiej jest niezwłocznie skontaktować się z ADVISERS w celu ewentualnego wstrzymania procesu sądowego. Jest to możliwe jest to pod warunkiem ustalenia warunków spłaty zadłużenia i podpisania porozumienia.
W takiej sytuacji najlepiej jest niezwłocznie skontaktować się z ADVISERS lub kancelarią komorniczą, aby ustalić warunki spłaty zadłużenia.
Fakt wyłudzenia kredytu należy niezwłocznie zgłosić w najbliższej jednostce policji lub w prokuraturze. Następnie należy skontaktować się z pracownikiem ADVISERS.
W tym celu należy wysłać do firmy ADVISERS podpisane pełnomocnictwo upoważniające osobę trzecią do działania w Twoim imieniu. Jeżeli pełnomocnictwo dotyczy wąskiego zakresu czynności, w pełnomocnictwie należy go szczegółowo wskazać.
Wszystkie rozmowy prowadzone z pracownikami firmy ADVISERS są nagrywane i przetwarzane na podstawie prawa telekomunikacyjnego dla zapewnienia bezpieczeństwa naszym Klientom.
ADVISERS przetwarza Twoje dane osobowe na podstawie umowy z Wierzycielem w celu prowadzenia działań windykacyjnych. Dzięki temu możemy między innymi potwierdzić tożsamość rozmówcy. Wyklucza to ryzyko udzielenia informacji o Twoim zadłużeniu osobom trzecim.
Kwestia dodatkowych kosztów wynikających z prowadzonych działań windykacyjnych jest uregulowana w Twojej umowie z Wierzycielem. W innych przypadkach kwestię dodatkowych kosztów reguluje ustawa o terminach zapłaty w transakcjach handlowych z dnia 08 marca 2013 r. (Dz. U. z dnia 28 marca 2013 r.).